Opis
Pnevmatika Zeppelin e*spec je namensko izdelana zadnja 27,5-palčna pnevmatika za visokozmogljive e-MTB. Stroge zahteve električnih koles s polno močjo zahtevajo posebno zasnovo tekalne plasti in konstrukcijo ohišja. Pnevmatika Zeppelin je zasnovana tako, da zagotavlja velik volumen za podporo, odpornost proti predrtju in povečano stično površino za optimizacijo tehničnega plezanja in boljše zaviranje. Vse to omogoča manjši kotalni upor, daljšo življenjsko dobo in enostavno tubeless namestitev z zanesljivim zadrževanjem zraka pri nizkem tlaku v pnevmatikah. Zeppelin 2,7“, ki je na voljo v velikosti 27,5“, je odlična izbira za nastavitev mullet v kombinaciji z pnevmatikami Grappler ali All Terrain spredaj.
- Zeppelinova pnevmatika velikega volumna 27,5” x 2,7” konča razpravo o dimenzijah 2,6 in 2,8 ter zagotavlja oprijem, prožnost, blaženje in podporo širše pnevmatike ter možnost uporabe nižjega zračnega tlaka brez nestabilnega občutka.
- Pri pnevmatikah Zeppelin se uporablja zmes Endurance Compound podjetja e*thirteen najprej zaradi 30 % daljše življenjske dobe in izjemne vzdržljivosti, nato pa še zaradi čim večje učinkovitosti kotaljenja, ki zmanjšuje porabo baterije.
- e*spec TR ima lažji enoslojni najlonski plašč, ki je odporen proti predrtju, s številom niti 72 TPI, ter polno najlonsko prevleko na tekalni plasti in stranicah za večjo odpornost proti predrtju in zmogljivost brez zračnice.
- e*spec EN je izdelan iz dvoslojnega najlonskega plašča s 120 TPI za večjo prožnost in blažilne lastnosti, polno najlonsko prevleko in ojačitvijo stranskih sten Apex EN.
- Veliki, robati sredinski gumbi so rahlo lopatasto razporejeni, kar zagotavlja velik oprijem pri plezanju z visokim navorom, tudi v razrahljanih razmerah. Z izmenično postavitvijo sredinskih gumbov se izboljša tudi porazdelitev obremenitve po stični površini, kar izboljša življenjsko dobo in učinkovitost samočiščenja ter poveča oprijem na spolzkih ploščah in koreninah, obenem pa se še vedno vkoplje v razrahljan teren. Ta konfiguracija sredinske ročice pomaga tudi pri zagotavljanju bolj predvidljivega občutka in stalnega oprijema pri prehodu z ravne črte na agresivne kote zavijanja.
- Stranski ramenski gumbi so močno ojačani, da zdržijo zavojne sile težjih e-koles. Na ramenskih grbinah so vodoravne zgornje lamele, ki povečujejo oprijem v zavojih, in obokane zareze s harmoničnimi stranskimi lamelami, ki pomagajo nadzorovati deformacijo in oprijem na neravnem terenu, kot so kamniti vrtovi in korenine.